Branding

To brand καθορίζεται ως ένα όνομα, όρος, σήμα, σύμβολο, σχέδιο η ένας δυασμός των ανωτέρω, που σκοπεύει να ταυτοποιήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ενός πωλητή η μιας ομάδας πωλητών και να τα διαφοροποιήσει από αυτά των άλλων πωλητών.

Ένα branding ξεκινάει πάντα από τον σχεδιασμό  λογότυπου.

O Σχεδιασμός λογότυπου μιας εταιρίας είναι το πρώτο πράγμα που θα χρειαστεί μια επιχείρηση. Ο σκοπός του είναι να καταφέρει να δημιουργήσει στο μυαλό του πελάτη μια αναγνωρίσιμη εικόνα και να μεταδώσει στοιχεία για την ταυτότητα της εκάστοτε επιχείρησης.

Ο σχεδιασμός Λογότυπου πρέπει να γίνει σε συνεργασία του γραφίστα με την επιχείρηση για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η Gmedia και το δημιουργικό της τμήμα θα σχεδιάσουν για εσάς αφού πρώτα πραγματοποιήσουν έρευνα σχετικά με τον ανταγωνισμό και τις ανάγκες των πελατών ένα λογότυπο που θα κάνει την επιχείρησή σας να διαφέρει…

Στη συνέχεια ένα σύνολο στοχευμένων ενεργειών είναι απαραίτητο για ένα επιτυχημένο Branding όπως επαγγελματική κάρτα, το επιστολόχαρτο ο φάκελος κ.α.  που οι ειδικοί της Gmedia θα σας βοηθήσουν να υλοποιήσετε.

Συνοψίζοντας λοιπόν το branding είναι:

  • Μία υπόσχεση
  • Ο τρόπος που διαφοροποιείται κάτι από τα υπόλοιπα που υπάρχουν
  • Οτιδήποτε πιστεύει ο πελάτης για μία εταιρεία/οργανισμό
  • Ένα συναίσθημα που δημιουργείται μέσω της αλληλεπίδρασης με ένα προϊόν/υπηρεσία, με μία εταιρεία
  • Η χειροπιαστή αντιπροσώπευση των αξιών ενός ανθρώπου ή ενός οργανισμού/εταιρείας
  • Ένα σύνολο προσδοκιών οι οποίες έχουν ικανοποιηθεί
  • Η εμπιστοσύνη μεταξύ ενός πελάτη και μίας επιχείρησης
  • Ένα σύνολο από μοναδικά οφέλη
  • Οι λόγοι για τους οποίους αγοράζουμε κάτι
  • Η ιστορία που λέμε
  • Επικοινωνία με ή χωρίς χρήση λέξεων
  • Η εμπειρία που έχει ένας πελάτης
  • Η εντύπωση που έχει μείνει μετά την τελευταία αλληλεπίδραση

What Is Brand?