Κάθε επαγγελματίας στο χώρο του marketing αλλά ακόμα και οι επιχειρηματίες που θέλουν να προωθήσουν τη δουλειά τους πρέπει συνεχώς να ενημερώνονται για τις νέες τάσεις της διαφήμισης και να εξελίσσονται.
Παρακάτω σας παραθέτω 5 βιβλία που θεωρώ θα σας φανούν πολύ χρήσιμα…
Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας!
Το βιβλίο απευθύνεται σε επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες. Αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που βήμα βήμα θα τους βοηθήσει να σχεδιάσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής τους με στόχο την ανάπτυξη και την επιτυχία της. Πλούσιο σε παραδείγματα και πρακτικές ασκήσεις και γραμμένο σε απλή γλώσσα χωρίς τους δύσκολους ορισμούς του μάρκετινγκ και χωρίς περιττή θεωρία, καθοδηγεί τον αναγνώστη να απαντήσει σε ερωτήματα, όπως: – Πώς θα αναπτύξω την επιχείρησή μου; – Ποια στρατηγική να ακολουθήσω για να έχει η επιχείρησή μου υγιή ανάπτυξη; – Ποιες ενέργειες μάρκετινγκ ταιριάζουν στην επιχείρησή μου; – Πόσα χρήματα πρέπει να ξοδεύω στην προώθηση της επιχείρησής μου; – Πώς μπορώ να διαφοροποιηθώ από τον ανταγωνιστή μου; – Πώς μπορώ να βρω νέους πελάτες και να διατηρήσω αυτούς που έχω; Ολοκληρώνοντας αυτό το βιβλίο και έχοντας συμπληρώσει όλες τις προτεινόμενες ασκήσεις, ο αναγνώστης θα έχει κατανοήσει τις βασικές αρχές Μάρκετινγκ και θα είναι ικανός να θέσει τις βάσεις για τη σωστή κι έξυπνη ανάπτυξη της επιχείρησής του.
Το Social Media Marketing είναι το πρώτο βιβλίο που καλύψε το ζωτικό αυτό αντικείμενο. Το βιβλίο δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την εργαλειοθήκη του μαρκετίστα.
Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές.
Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.Οι συγγραφείς περιγράφουν τις Τέσσερις Ζώνες των Κοινωνικών Μέσων τις οποίες οι μαρκετίστες μπορούν να αξιοποιήσουν για να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους. Οι Τέσσερις Ζώνες είναι:
1. Κοινότητα (π.χ. Instagram 2. Ψυχαγωγία (π.χ. Candy Crush Saga)
3. Δημοσίευση (π.χ. Tumblr) 4. Εμπόριο (π.χ. Groupon)Στη δεύτερη έκδοση του βιβλίου έχουν προστεθεί νέα παραδείγματα, ενώ το νέο βελτιωμένο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον κάνει το κείμενο ευκολοδιάβαστο. Παρουσιάζονται επίσης εξελίξεις του κλάδου και ακαδημαϊκές έρευνες που θα ενημερώσουν πλήρως τους σπουδαστές μάρκετινγκ και επικοινωνίας αλλά και όποιον ενδιαφέρεται για το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το βιβλίο των John Fahy και David Jobber αποτελεί ένα σημαντικό και εύχρηστο εγχειρίδιο που μυεί τον αναγνώστη στο δυναμικό και σε μεγάλο βαθμό παρεξηγημένο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Τα περιεχόμενα και η συγκροτημένη δομή του αντανακλούν τις σύγχρονες εξελίξεις στη θεωρία και εφαρμογή του μάρκετινγκ. Οι συγγραφείς συνδέουν τη θεωρία με την πράξη με επίκαιρα παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, μελέτες περίπτωσης και εφαρμογές.
Το βιβλίο διεισδύει σε σύγχρονα θέματα της επιστήμης του μάρκετινγκ όπως:
– Τον προσανατολισμό του οργανισμού στην αγορά.
– Τη δημιουργία και μεταφορά αξίας στον πελάτη.
– Το μάρκετινγκ σχέσεων.
– Το μάρκετινγκ εμπειριών.
– Το μάρκετινγκ των μη κερδοσκοπικών οργανισμών.
– Το ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία αξίας στον πελάτη.
– Την εξέλιξη των τεχνικών έρευνας μάρκετινγκ στο παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Πρόκειται για ένα βασικό εκπαιδευτικό εργαλείο σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών και πρακτικό οδηγό κατανόησης και εφαρμογής του μάρκετινγκ για κάθε σύγχρονη επιχείρηση.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα ακαδημαϊκό σύγγραμμα και ταυτόχρονα έναν εξαίρετο οδηγό πρακτικής για το μάρκετινγκ. Στο επίκεντρό του βρίσκεται το κλασικό καταναλωτικό μάρκετινγκ. Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζονται οι βασικοί ορισμοί και η εξέλιξη της θεωρίας του μάρκετινγκ. Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζεται μία διεξοδική ανάλυση των επιχειρήσεων, της αγοράς, καθώς και του περιβάλλοντος λειτουργίας τους, που αποτελούν τη βάση πάνω στις οποίες εδράζουν οι έννοιες του μάρκετινγκ. Στο τρίτο μέρος εξηγούνται ο σκοπός και οι στρατηγικοί στόχοι του μάρκετινγκ, οι οποίοι πρέπει να επιτυγχάνονται, μέσα από ένα βασικό πλαίσιο χειρισμών του λειτουργικού μάρκετινγκ. Στο τέταρτο μέρος θεματοποιείται διεξοδικά το κλασσικό μίγμα του μάρκετινγκ, παρουσιάζονται δηλαδή τα διαθέσιμα εργαλεία του μάρκετινγκ που αξιοποιούνται από τα επιμέρους επίπεδα της επιχείρησης και αφορούν την πολιτική τους για το προϊόν, για την τιμολόγηση, για τη διανομή και για την προώθηση. Στο πέμπτο μέρος, επισημαίνεται η ανάγκη ενοποίησης των σχεδίων μάρκετινγκ των επιμέρους επιπέδων της επιχείρησης, αναδεικνύοντας έτσι τη σημασία του μάρκετινγκ στον έλεγχο. Στην τρίτη έκδοση παρουσιάζονται για πρώτη φορά οι ακόλουθες θεματικές ενότητες: ο Χάρτης του Limbic ως επέκταση της θεματικής ενότητας της ψυχολογίας, οι καινοτόμες διαδικασίες στα πλαίσια της πολιτικής για το προϊόν, η διευρυμένη ταυτότητα του μάρκετινγκ, το αντάρτικο (Guerilla) μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικών δικτύωσης.
Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων και των αγορών, η σημερινή δυναμική επιχείρηση έχει να αντιμετωπίσει ένα παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό, τόσο εντός, όσο και εκτός των συνόρων. Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψεως των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, ενώ στο δεύτερο μέρος εξετάζονται διεξοδικά οι στρατηγικές προϊόντος, τιμολόγησης, δικτύων διανομής και προβολής και επικοινωνίας για διεθνείς αγορές, καθώς και οι αποφάσεις για την οργάνωση και το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούντα διεθνώς. Τέλος, στο παράρτημα του βιβλίου παρατίθεται μια εφαρμογή του συστήματος σε μια συγκεκριμένη μελέτη μικρομεσαίας ελληνικής εξαγωγικής επιχείρησης.
Μην αφήνετε ποτέ την επιχείρησή σας αβοήθητη… Ενημερωθείτε, ζητήστε την συμβουλή κάποιου ειδικού και πετύχετε τους στόχους σας.